HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Komik apa korang tengah baca sekarang?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Next
AuthorMessage
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Mon Aug 17, 2009 9:10 pm

sib baik la bukan OP saje yg xde~

haishh baca komik lama2 aku kumpul ni mmg bes
Raja Rimba,Pedang Setiawan,Public Enemy II..Blade..

________________________________________________



Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Mon Aug 17, 2009 9:22 pm

Maharaja Asura wrote:
sib baik la bukan OP saje yg xde~

haishh baca komik lama2 aku kumpul ni mmg bes
Raja Rimba,Pedang Setiawan,Public Enemy II..Blade..

public eniemy kedua tu cerita pasal thunder dgn bapa rockerzinc tu kan
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 4:08 pm

yup Rock Hung Bu,macam prequel PB I

skrg tgh belek2 koleksi Dewa Suria

________________________________________________



Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 4:55 pm

Maharaja Asura wrote:
yup Rock Hung Bu,macam prequel PB I

skrg tgh belek2 koleksi Dewa Suria

teringat pula aku dulu2 pasal dewa suria ni kecik ja komiknya,hehehe
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 5:16 pm

tapi dari PQ baru aku tau DS kat malaysia ni tak complete

________________________________________________



Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 5:26 pm

Maharaja Asura wrote:
tapi dari PQ baru aku tau DS kat malaysia ni tak complete

sama la,aku pun dia yg bagitau...
Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53967
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:04 pm

yg komplte adalah bundle versi HK huhu

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:07 pm

ending dia adalah...and they all lived happily ever after :lalalalala

aku tgh layan raja rimba plak

________________________________________________



Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53967
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:14 pm

hai kmk len lak..aku layan warlod asura nie huhu

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:30 pm

hahahah da dewa suria aku xbanyak :lalalalala

hoho nice2 malam semlm aku layan warlord gold

________________________________________________



Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:30 pm

Pai Quenqon wrote:
hai kmk len lak..aku layan warlod asura nie huhu

owh,sama la,walaupun aku x faham bahasa cina ni,hahaha
Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53967
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:31 pm

emm aku nk tnya mana zonan pegi pastue

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:37 pm

oh tade pg mana aku rasa
cuma ikutkan falsafah neraka pastu zogun wat senjata indera keramat utk sembuhkan kecederaan dia
tapi tadelah nampak parah pun

________________________________________________



Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53967
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:37 pm

dan dia mati cm tu jer ker..zonan lak haii hilang kr

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:45 pm

tula an
cte dia agak lain daripada apa yg pembaca bayangkan pas baca pasal falsafah neraka

________________________________________________



Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:48 pm

Maharaja Asura wrote:
oh tade pg mana aku rasa
cuma ikutkan falsafah neraka pastu zogun wat senjata indera keramat utk sembuhkan kecederaan dia
tapi tadelah nampak parah pun

watak aku ni cedera pasal apa ah,hehehe
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:48 pm

pasal serangan dari robot germ kerahan rennie,bekas kekasih sang hitam

________________________________________________



Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53967
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:49 pm

dan 1 tumbukan dri anak sang hitam ker aper masa dia nk gi srang aweks zogun huhu

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:54 pm

tu bukan anak sang hitam..tapi robot kitaran neraka apa benda tah,dia cam juara tempur
digerakkan ngan otak anak sang hitam kalau xsilap tah camne tah pening aku
tapi anak sang hitam yg last2 kecik comel tuh
dia jadi anak murid zogun pastuh
tuh yang peliknya
cane dia jadi anak murid kalau zogun duk dalam peti senjata indera keramat :mess

________________________________________________



Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:54 pm

Pai Quenqon wrote:
dan 1 tumbukan dri anak sang hitam ker aper masa dia nk gi srang aweks zogun huhu

owh ni ada dalam Warlord Asura tu kan...
Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53967
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 6:59 pm

yeps aku bru amik smlm kat komik on9....kat warlord nye tread

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 7:00 pm

Pai Quenqon wrote:
yeps aku bru amik smlm kat komik on9....kat warlord nye tread

aku ambik dua hari lepas...heh
Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53967
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 7:01 pm

huh yeker..aku laa yg lmbt huhu....

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
DarK^ZoGuN
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 730,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 98,500 / $ 98,500
Number of posts : 11569
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 7:12 pm

Pai Quenqon wrote:
huh yeker..aku laa yg lmbt huhu....

hahaha,tapi x faham cina pun aku tengok gambar ja la,hahaha
Back to top Go down
Maharaja Asura
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Moderator

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 2,251,100/6,446,600
Number of posts : 50281
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   Tue Aug 18, 2009 8:28 pm

sama la kte
tapi cam leh agak2 apa yg blaku

________________________________________________



Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Komik apa korang tengah baca sekarang?   

Back to top Go down
 
Komik apa korang tengah baca sekarang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 32Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wiratunggallegacy :: Perbincangan Komik Hong Kong /Hong Kong comics Discussion :: Other HK's Comics-
Jump to: