HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Kartunis komik HK yg diminati selain WYL

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Next

sape yg korang rasa paling best selepas Wan Yat Leung
Tony Wong(Jejak Wira, Dewata Raya, dll)
30%
 30% [ 19 ]
Ma Wing Sing(Pedang Setiawan, Raja Rimba, dll)
25%
 25% [ 16 ]
Khoo Fuk Lung(Dewa Suria, Ultraman Tiga, dll)
9%
 9% [ 6 ]
Andy Seto(Pustaka Langit, Saint Legend, dll)
3%
 3% [ 2 ]
Wing Yan & King Tung(Dunia RX)
3%
 3% [ 2 ]
King Tung(KOF01, 02, 03, Dragon Force, dll)
3%
 3% [ 2 ]
Hui Kim Sum(KOF99, Juara Wira, Jengking Merah, dll)
6%
 6% [ 4 ]
Chen King Woh(KOF 96, 97,98 dll)
5%
 5% [ 3 ]
Tang Chi Fai(WT dll)
16%
 16% [ 10 ]
Total Votes : 64
 

AuthorMessage
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 22, 2008 9:31 pm

aku layan semua yang best
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 24, 2008 9:32 am

Pemetik Bintang wrote:
aku ske cite TOnY WOng..sbb tu aku kumpul alam perwira ngan dewata raya

karta Tony Wong dewata raya ngan Alam Perwira mmg best giler citer dia..
tapi komik dia yg baru2 ni byk yg dh kurang menarik.
Back to top Go down
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 24, 2008 9:35 am

erm agaknya khoo fook lug bakal menggantikan dia kalau camni
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Mon Oct 27, 2008 3:05 pm

rockerzinc wrote:
erm agaknya khoo fook lug bakal menggantikan dia kalau camni

betul tu Khoo Fuk Lung pn aku dgr citer dh bukak syarikat baru..
kalau dia leh kekalkan lukisan dia cam skang ni tk mustahil satu hari nnti
dia akan gantikan Tony Wong tu..
Back to top Go down
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Tue Oct 28, 2008 7:14 am

ya padan muko tony wong hehehhe
tapi dia ni otai kena horamat ske t hahahh
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Tue Oct 28, 2008 11:44 am

rockerzinc wrote:
ya padan muko tony wong hehehhe
tapi dia ni otai kena horamat ske t hahahh

mesti kena hormat kt dia ni sbb byk jaguh duk bawah kuasa dia..
termasuk la maharaja Xuan Tian tu hehe Smile
Back to top Go down
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 3:59 am

arghhh tidak kenapa ko menbangkitkan nama guruku muahahhaha

adoi kena balik kat aku hehhehe
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 6:27 am

rockerzinc wrote:
arghhh tidak kenapa ko menbangkitkan nama guruku muahahhaha

adoi kena balik kat aku hehhehe

haha..padan muko kau.. :(
nk sangat cabar Tony wong tu..hehe
Back to top Go down
Pai_Wunan7
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : aku akan sedekah harta aku kepada yg berhak saja...!
Number of posts : 14983
Senjata Utama : Juara Tempur Neraka

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 6:48 am

Pemetik Bintang wrote:
aku ske cite TOnY WOng..sbb tu aku kumpul alam perwira ngan dewata raya
time tu mmg ler karya TW nih best...cuma sekarang nih jer mcm x best je...tgk cover,sama jek..

________________________________________________
Back to top Go down
Pai_Wunan7
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : aku akan sedekah harta aku kepada yg berhak saja...!
Number of posts : 14983
Senjata Utama : Juara Tempur Neraka

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 6:49 am

albar wrote:
rockerzinc wrote:
erm agaknya khoo fook lug bakal menggantikan dia kalau camni

betul tu Khoo Fuk Lung pn aku dgr citer dh bukak syarikat baru..
kalau dia leh kekalkan lukisan dia cam skang ni tk mustahil satu hari nnti
dia akan gantikan Tony Wong tu..
aku peminat KFL nih...komik ultraman yg dia lukis dulu pun aku ada...

________________________________________________
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 6:52 am

Pai_Wunan7 wrote:
albar wrote:


betul tu Khoo Fuk Lung pn aku dgr citer dh bukak syarikat baru..
kalau dia leh kekalkan lukisan dia cam skang ni tk mustahil satu hari nnti
dia akan gantikan Tony Wong tu..
aku peminat KFL nih...komik ultraman yg dia lukis dulu pun aku ada...

harap2 dia akan banyak keluarkn komik2 baru pas ni..
best ke citer ultaraman yg dia wat dulu tu Wunan?
Back to top Go down
Pai_Wunan7
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : aku akan sedekah harta aku kepada yg berhak saja...!
Number of posts : 14983
Senjata Utama : Juara Tempur Neraka

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 6:55 am

ntah aku pun dah lupa...bg aku boleh ler layan...aku nih pun minat gak dgn ultraman nih...

________________________________________________
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 7:12 am

Pai_Wunan7 wrote:
ntah aku pun dah lupa...bg aku boleh ler layan...aku nih pun minat gak dgn ultraman nih...

owh.. patut la tapi aku ade perasan jgk komik ultraman ni dulu..
lukisan dia leh tahan la jgk..
Back to top Go down
Pai_Wunan7
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 830,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : aku akan sedekah harta aku kepada yg berhak saja...!
Number of posts : 14983
Senjata Utama : Juara Tempur Neraka

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 7:18 am

dia yg lukis bro....

________________________________________________
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Wed Oct 29, 2008 10:56 am

Pai_Wunan7 wrote:
dia yg lukis bro....

tu sbb la lukisan dia menarik..
Back to top Go down
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Thu Oct 30, 2008 2:36 am

erm aku cuma teringin nak baca dewa suria ... best ke idak??
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Thu Oct 30, 2008 11:34 am

rockerzinc wrote:
erm aku cuma teringin nak baca dewa suria ... best ke idak??

mmg la best.. tapi aku baca pn tk habis citer dia.
ingat nk kumpul jgk kalau dia ade keluar yg edisi jilidnye.
Back to top Go down
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Thu Oct 30, 2008 11:52 am

erm jilid dia tak kuar agi setakatni huhhuh
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Thu Oct 30, 2008 12:35 pm

rockerzinc wrote:
erm jilid dia tak kuar agi setakatni huhhuh

ye ker..tapi citer dia dh lama abis..
Back to top Go down
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 31, 2008 7:03 am

meman lah tapi ni cerita lama mana nak jumpa jilid skang n adoiiii
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 31, 2008 9:41 am

rockerzinc wrote:
meman lah tapi ni cerita lama mana nak jumpa jilid skang n adoiiii

ye la tu sbb la aku cakap..aku rase jilid dia dh penah dikeluarkan dulu..
dh habis dh pn..
Back to top Go down
rockerzinc
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 250,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 4500
Number of posts : 5509
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
5/100  (5/100)
Penghayatan Kuasa:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 31, 2008 11:35 am

adoiiii sedayyy laaa
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 31, 2008 12:04 pm

rockerzinc wrote:
adoiiii sedayyy laaa

sbr2.. aku rase dlm borang langganan ade lg komik Dewa Suria ni..
so langgan je la guna pos..
Back to top Go down
AsuraPerak
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 750,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 750,000HP
avatar



Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : 100
Number of posts : 12437
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 31, 2008 12:54 pm

Aku vote 4 tony wong.. Pahlawan naga kembar mmg best. Jln cerita dia mantap. Yg plg syok ramai watak aweks yg cun2.. Hehe.
Back to top Go down
albar
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 300,000HP
avatar

Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 8,900 / $8,900
Number of posts : 5690
Senjata Utama : Tiada Senjata

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
0/0  (0/0)
Penghayatan Kuasa:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   Fri Oct 31, 2008 1:22 pm

Yi_Tzeling wrote:
Aku vote 4 tony wong.. Pahlawan naga kembar mmg best. Jln cerita dia mantap. Yg plg syok ramai watak aweks yg cun2.. Hehe.

betul tu komik pahlawan naga kembar ni mmg best..
dulu aku ade kumpul komik ni..tapi oleh sbb byk episod yg tertinggal so
aku terpaksa berenti beli komik ni..
aku ingat pasni nk kumpul edisi jilid dia plak smbung mane yg aku dh tertinggal dulu tu.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kartunis komik HK yg diminati selain WYL   

Back to top Go down
 
Kartunis komik HK yg diminati selain WYL
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 24Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wiratunggallegacy :: Perbincangan Komik Hong Kong /Hong Kong comics Discussion :: Other HK's Comics-
Jump to: