HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
Sang Asura ™
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 960,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 960,000HP
avatar

Moderator

($) : $ 1,749,600 / $ 4,230,100
Number of posts : 35962
Senjata Utama : Senjata Nano

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 02, 2010 5:52 pm







heh.. selesai sudah masalah (sendiri)

~trimas~




________________________________________________



torisugarino kamen raida da, oboeteoke...
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 02, 2010 9:07 pm






Errr, Tuan Lion..... takkan SA™ je yg ada icon tu? Tok Laut, Ji Tenfung, Naga Perak & HITOMI Xde ke....




_________________
Jom ke InDooR N OuTDooR Activities
dalam Hobbies Section
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 02, 2010 9:12 pm

Satu lagi...... http://www.wiratunggallegacy.com/muzik-f13/r-n-b-songsaper-ada-lagu-best2-kongsi-ek-t776-190.htm#1622391

Glory & Tuan MA juga ada icon tu.

_________________
Jom ke InDooR N OuTDooR Activities
dalam Hobbies Section
Back to top Go down
Wunan Lionheart
1000,000HP Aliran'Kuasa 100,000,000HP
1000,000HP Aliran'Kuasa 100,000,000HP
avatar

Level : 10 - Dewa Tempur Agung
($) : 100,000,000
Number of posts : 120541
Senjata Utama : Juara Tempur Neraka

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sun Oct 03, 2010 1:01 am






untuk masalah berkaitan icon sila PM terus list nama bagi akaun2 yang terjejas




________________________________________________
..AKULAH DIKTATOR SEJATI ...

Back to top Go down
Demon Zuten
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 860,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 860,000HP
avatar



Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 100,000/100,000
Number of posts : 16585
Senjata Utama : JT-Dreamaker

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 22, 2011 3:47 pm





disini aku nak buat aduan......tentang empayar aku itu......aku nak ia dikembalikan......aku tak perduli apa konsep forum skrng ini.....kerana korang tak bagi notis kepada semua ahli2 yg kehilangan empayar........ini boleh mendatangkan marah pada setiap ahli2......heh.......kalau nak munsahkan empayar itu boleh dgn syarat memberi notis kepada semua ahli dgn PM atau post di empayar masing2.........heh........
Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53968
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 22, 2011 4:32 pm

Sblmn ni dah di beri tau pasal empayar yg hlg dan yg kekal..ko sndri pun ada bca jgk kan...dan jgk penah msk battle gak kan....bis semua nk ikut kehendak ko...ko tak pk org len gak ker....pk gak jgk..bkn ko sorg jer berforum...aku tau ko org lama tapi respek laa ckit ape yg admin cuba lakukan....tak slh nk kriik ke ape ker tapi kdg2 pk dlu sblm ko berkata2.....tq

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
Demon Zuten
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 860,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 860,000HP
avatar



Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 100,000/100,000
Number of posts : 16585
Senjata Utama : JT-Dreamaker

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 22, 2011 4:47 pm

heh........kalau aku dah tau awal2....aku tak kan nak buat kritikan ini........aku tak tau langsung pasal pembuangan empayar ini........aku cuma masuk pertarungan SIK........iaitu untuk mengejar kuasa.......dalam SIK takda cakap sana semua empayar akan dibuang........bukan aku tak respek semua org termasuk admin.......cuma aku tak tau hal ini.....pagi semlam aku on9 terus melihat empayar aku dah tiada.......sebab itu aku terkejut........so ini bukan salah aku juga pasal aku kritik ini.........aku tidak tahu akan hal pembuangan empayar ini........TQ
Back to top Go down
Pai Quenqon
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 990,000HP
avatar

Super Moderator

Level : 8 - Dewa Tempur
($) : Bankrupt
Number of posts : 53968
Senjata Utama : Juara Tempur

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 22, 2011 5:22 pm

nape ko nk kritik bg admin menjlnkan pembaikan....ko sndri tau pada masa yg sama SIK di jlnkan pertarungan wira tempur empayar berlangsung...nape tak bca dan amik sdkt info....mash tak ko igt yg ko DQ dgn TP tu...masakan ko tk tau battle ape yg ko msk.....

________________________________________________


LIVE FOR NOTHING...OR DIE FOR SOMETHING
Back to top Go down
Demon Zuten
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 860,000HP
99'Petala'Langit Aliran'Kuasa 860,000HP
avatar



Level : 4 - Jaguh Handalan Empayar
($) : $ 100,000/100,000
Number of posts : 16585
Senjata Utama : JT-Dreamaker

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sat Oct 22, 2011 5:37 pm

aku cuma nak empayar aku saja.........heh.........mcm aku dah cakap.......aku memang tak tau pasal empayar ini.......dan aku memang tak baca pasal maharaja empayar itu.......yg aku tau.......seorang maharaja empayar akan memilih 7 org dalam pertarungan masa akan dtg......dgn 7 org itu......dilantik dgn 2 bahagian ahli......itu sja yg aku tau.......yg aku tau.......aku tak pernah DQ.........aku cuma pernah menarik diri......itu saja.......sebab aku kritik ini......adalah ingin melihat reaksi admin.......kalau dorang jawab soalan @ kritik aku ini........aku akan jawab dan terima sekiranya dorang betul2 nak buat........tetapi sekurang2nya.......post lah disemua empayar pasal pembentukan baru dunia empayar dan empayar2 lama akan dibuang.......bukan semua ahli yg aktif dalam pertarungan........
Back to top Go down
Wunan Lionheart
1000,000HP Aliran'Kuasa 100,000,000HP
1000,000HP Aliran'Kuasa 100,000,000HP
avatar

Level : 10 - Dewa Tempur Agung
($) : 100,000,000
Number of posts : 120541
Senjata Utama : Juara Tempur Neraka

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   Sun Oct 23, 2011 4:07 pm





kritikan dan cadangan akan diambil serius oleh pihak admin. teguran anda amat bernilai untuk penambah baikan

________________________________________________
..AKULAH DIKTATOR SEJATI ...

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan   

Back to top Go down
 
Main Icon dan Sub Icon. Kritikan, cadangan dan aduan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wiratunggallegacy :: Administration Area :: Pengumuman, berita & panduan (Rules & Regulation)-
Jump to: