HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Pendekar Laut
1000,000HP Aliran'Kuasa 1000,000HP
1000,000HP Aliran'Kuasa 1000,000HP
avatar

Level : 10 - Dewa Tempur Agung
($) : 0
Number of posts : 2346
Senjata Utama : Hikmat Pendekar Laut

Profile Jaguh
Tahap Kesempurnaan:
100/100  (100/100)
Penghayatan Kuasa:
100/100  (100/100)

PostSubject: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Fri Aug 22, 2008 6:54 pm

Under Construction...
Fendi asura yang fanatik hikmat baru akan bantu aku untuk update ruangan nih
syarat untuk membolehkan hikmat anda masuk ruangan muzium lagenda ni
ialah seperti yang telah Fendi Asura kemukakan dalam topic ruangan kreativiti mencipta hikmat

________________________________________________

Aku pernah berkata suatu masa dahulu bahawa aku akan kembali jika keadaan menjadi tidak terkawal.
Maka sekarang tibalah masanya untuk aku memunculkan diri semula.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 7:40 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Fendi Asura

NAMA HIKMAT:
KITARAN KETUJUH HIKMAT ASURA: KITARAN DOSA DAN PAHALA


PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT: (jika ada)
peringkat 1: PEDANG TANGISAN DARAH
peringkat 2: TINJU KESEDARAN INFINITI
peringkat 3: TANGAN TANPA DOSA/INVINCIBLE HAND (peringkat terakhir kitaran ketujuh hikmat Asura Aku)



ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
suatu masa dahulu aku terjebak dalam kegelapan dan kejahatan..masa tu aku terpaksa lancarkan juara tempur neraka untuk lari daripada perangkap cinta tiga segi. Malangnya, disebabkan effect juara tempur tu..aku menjadi semakin keji dan nakal. Akhirnya,setelah berabad berlalu..aku pun mula sedar dan insaf.Maka secara langsung dlm kesedihan dan penyesalan itu aku pun mencipta hikmat ini hasil daripada gabungan Hikmat Asura Kitaran Pustaka Berenam Dengan Hikmat ilham aku sendiri akibat rasa menyesal tu.

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
pertama sekali, tingkatkan kuasa ke tahap maksimum. time melancarkan tu.mesti tumpukan juga kuasa minda.kiranya try flash back semua kenangan lalu la ni.kumpulkan semua kesedihan masa lalu.ingat kesalahan, perbuatan jahat, keburukan, dan kepahitan masa lalu.AKHIR SEKALI gabungkan dengan kuasa kemarahan, penyesalan dan keinsafan untuk bangkit semula...

KEGUNAAN : universal

SPECIAL EFFECT:
time melancarkan hikmat ni, langit akan menjadi mendung mendurja secara mendadak dan hujan turun dengan lebat kesan dari cas kuasa penyesalan dan keinsafan yg terkandung dari hikmat ni. effect serangan ni jg akan jelas tertera pada wajah kita...belang tarung sayu akan terbentuk pada wajah.
EFFECT PERINGKAT TERTINGGI iaitu jurus TANGAN TANPA DOSA.. ialah hikmat di mana terdapatnya beberapa bentuk ilusi tangan tambahan pada tubuh jaguh yang melancarkan hikmat. tangan ini di kenali sebagai tangan tanpa dosa /invincible hand/tangan dewa,. Dgn tangan ni, jaguh tersebut mampu melancarkan serangan peringkat sebelum ini/sebarang hikimat lain dengan kekuatan yang berlipat ratus ribu kali ganda..

~selamat mencuba


Last edited by Fendi Asura on Thu Dec 04, 2008 11:52 am; edited 13 times in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 7:43 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Si Kosong

NAMA HIKMAT:
TIDAK MENYESAL KALAH POLITIK

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
1. tidak menyesal kalah bertanding
2. aku kalah kau menang
3. kenapa rakyat x undi aku
4. 5 'kuasa' dirampas 'mereka'
5. pembalasan dendam untuk 'keadilan'
6. harga barang naik, angin rakyat pun naik
7. duit cagaran habis hangus
8. buang yang keruh ambil yang jernih
9. tidak menyesal kalah politik

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
ni hikmat ciptaan aku..aku dpt ilham hikmat ni dr hikmat tidak menyesal membunuh dewa ngan tujuh tikaman pencabut nyawa..hikmat nin tercipta setelah berlakunya suatu peristiwa yang xdapat aku nk ceritakan kat sini..yang blh aku bgtau peristiwa tu menggemparkan la jugak..hehe

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
mesti dalam keadaan yang tenang dan jangan marah2..baru la kuasa sebenar hikmat ni dapat dilancarkan..

KEGUNAAN :
boleh digunakan pada bila2 masa je..x kira tempat, keadaan atau yang berkaitan dengannya..

SPECIAL EFFECT:
xla banyak sangat effect nya..tp musuh yang terkena serangan ni akan rasa aman je..dia xkan rasa sakit atau menderita waktu nk mati..hikmat ni jugak beri kesan jangka panjang pada yang terkena serangan dia..

aa..tu la hikmat aku..tp ada lg banya yang aku cipta..next time la pulak aku cite ye..


Last edited by Fendi Asura on Thu Dec 04, 2008 11:53 am; edited 8 times in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 7:49 pm


THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Desert Rabbit


NAMA HIKMAT:
TINJU MAUT ARNAB GURUN

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
tidak dapat dikesan

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
tidak dpt dikesan sebab terlalu hebat

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
tidak dapat dikesan sebab terlalu pantas

KEGUNAAN :
tidak dapat dikesan sebab sapa yg kena tinju ni terus ke alam lain, so kegunaan nye hanya pencipta nye saja yg tahu

SPECIAL EFFECT:
tidak dapat dikesan sebab effect nyer terlalu silau utk dilihat mata kasar... pakai night vision pun tak nampak effect dia nih..


Last edited by Fendi Asura on Thu Sep 11, 2008 8:06 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 7:51 pm


THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Demon Zuten


NAMA HIKMAT :
TINJU MAUT ALAM WIRA

MUKADIMAH:
Hikmat ni dicipta berdasarkan cantuman intipati antara Tetakan Parang Alam Wira & Tinju Maut Pendekar Laut.Paling mengancam apabila dilancarkan dengan kuasa tertinggi beserta dengan Kuasa Tahap Kesempurnaan Terakhir.

Waktu Digunakan:
Berdepan dengan serangan-serangan yang amat hebat dan sehingga kini masih berupaya menyekat Juara Tempur Neraka,Hikmat Asura,Hikmat Mahkota Thien Wu & Hikmat-hikmat Infiniti Wuliang.

PERINGKAT TINJU:
Tinju Pemusnah Alam Wira mempunyai 3 peringkat.Dimana hanya dapat dipraktikkan mengikut tahap kuasa tertentu.

Peringkat Pertama :Tahap Pemusnah Alam
Peringkat Kedua : Tahap Dewa Tempur
Peringkat Ketiga : Tahap Kuasa Alam

Ketiga-tiga peringkat ni mempunyai keistimewaan masing-masing dan amat mudah dihayati.

KELEBIHAN:
-Serangan Ringkas & Pantas
-Amat sukar untuk diduga
-Mampu menyekat hikmat-hikmat terhebat mana-mana jaguh
okla..tu je aku kongsi stakat ni..nanti bla ada hikmat lain aku bgtau k.. ;)

"Musuh umpama nafsu,bertarung umpama nafasku,menang adalah kehidupanku" -Feisha


Last edited by Fendi Asura on Thu Sep 11, 2008 8:09 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 7:58 pm


THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Demon Zuten


NAMA HIKMAT
HIKMAT ASURA,DAMO & CAKERAWALA

PENDAHULUAN:
Hikmat ni aku cipta berdasarkan gabungan Hikmat Asura,kitab damo dan hikmat milik Kota Cakerawala yang diasaskan oleh Penjejak Neraka.So ada ketiga-tiga unsur la digabung jadi satu.Untuk memastikan setiap serangan mempunyai keunikan dan mampu mematahkan serangan lawan dengan mudah.

KANDUNGAN:
Hikmat ni tiada peringkat.Tetapi ada tahap pelancaran la.mengikut situasi dan jugak serangan jenis mcm mana yang digunakan lawan.Dan 1 lagi hikmat apa yang dilancarkan oleh lawan.Kerana itu,dalam hikmat ni,ada beberapa jurus serangan:-

-Hikmat Infiniti Asura
(Serangan ni ialah satu-satunya serangan yang boleh melawan Juara Tempur Neraka pada waktu ini.Kerana ia mengandungi intipati Juara Tempur Neraka milik Penjejak Neraka)

-Hikmat Damo Quenqon
(Dicipta hasil daripada pertarungan antara Pai Quenqon dengan Lan Wugi.Hikmat ini membolehkan seseorang itu mencipta apa-apa saja serangan baru dengan gabungan intipati atau hikmat sendiri)

-Cakerawala Dalam Tangan

(Setakat ni,hikmat ini belum pernah aku praktikkan lagi.Sebab aku cipta khas untuk peminat hikmat asura.Kelebihanya ialah serangan ini akan menghancurkan badan lawan terus dan memperlahankan Kuasa Penyatupaduan Sel-sel)

WAKTU PENGGUNAAN:
Apabila bertemu dengan sebarang hikmat terhebat lawan atau pun serangan jaguh-jaguh masa lepas.
Buat masa ni aku dah dedahkan hikmat yang mampu mematahkan serangan 6 hikmat pencabut nyawa milik kerabat diraja pai.Tp okla..blum cukup untuk mengalahkan kerabat diraja pai lagi.


Last edited by Fendi Asura on Thu Sep 11, 2008 8:18 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 8:14 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU: Fendi Asura

NAMA HIKMAT:
Pedang Tangisan Darah
penjelasan tambahan pecahan kitaran ke-7 hikmat asura

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
tiada pecahan, Kerana hikmat ini sendiri merupakan hikmat pecahan Dari kitaran Ketujuh Hikmat Asura aku.

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
Masa aku dapat pecahan hikmat ni..sebenarnya masa hujan...masa hujan aku suka berlatih hikmat asura untuk mengatasi perasaan perit dan kesakitan dlm hidup aku. Ini di sebabkan banyak kejadian pahit dlm hidup aku berlaku masa hujan. Terasa seperti setiap titik hujan yg jatuh ke badan aku tidak ubah seperti ribuan jarum yang menusuk dan menyakitkan. Tetapi, sbgai lelaki, aku perlu berani menghadapi segala kepahitan. Jadi aku pun biarkan hujan itu mengenaiku dan aku mahu merasai setiap titis kesakitan itu agar aku dapat menguji sejauh mana aku dapat bersabar dan bertabah hati..entah berapa lama aku berada dlm hujan..terasa keperitan itu tidak tertahan.. untuk mengatasi keperitan itu,a ku pun melancarkan Kitaran Pustaka Berenam Milik Sang Hitam: Hikmat ketenteraman dan ketenangan abadi. aku merasa aman dan tenteram secara spontan. tiba2 hujan menjadi perlahan..seolah2 manyatakan tangisanku.... .. .dan... .. . penyesalanku...
Akhirnya aku mendapat ilham dari sini, lalu aku gabungkan tangisan dlm hati aku dengan Hikmat Kenetnteraman Dan Ketenangan Abadi Milik Sang Hitam...lahirlah pecahan Kitaran Ketujuh: Kitaran Dosa Dan Pahala aku.. Hikmat Pedang Tangisan Darah!!!!!!

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
Rujuk hikmat Utama sebelum ni(KITARAN KETUJUH HIKMAT ASURA: KITARAN DOSA DAN PAHALA aku) ok

KEGUNAAN :
Rujuk hikmat Utama sebelum ni(KITARAN KETUJUH HIKMAT ASURA: KITARAN DOSA DAN PAHALA aku) ok

SPECIAL EFFECT
lebihkurang seperti ketika aku lancarkan KITARAN KETUJUH HIKMAT ASURA : KITARAN DOSA DAN PAHALA yg lain. Effect hikmat ni akan menyebabkan Langit manjadi mendung mendurja dan hujan turun secara lebat. Masa hikmat ni di lancarnan. Mangsa akan ternampak Ratusan Ribu Aura Pedang Neraka Merah (Pedang Darah) yg datang dari arah depan. Tapi itu sebenarnya hanya pedang ilusi untuk memesongkan perhatian lawan. Apabila pihak lawan manahan Aura Pedang ni. Aura pedang ni akan mudah pecah. Ini akan menyebabkan penyerang beasa bangga diri dan sekaligus mereka akan cuai. Kerana menganggap hikmat ini lemah. Padahal, pedang ilusi tu bukan lah pedang tangisan darah yg sebenar. Ini kerana, aura pedang tangisan darah yg sebenar adalah berbentuk Invisible Sword/ Pedang halimunan yg sgt halus seperti roh...pada masa serangan pedang ilusi di pecahkan. Sebenarnya aura pedang invisible tu telahpun mula memasuki seluruh organ utama pihak lawan. Ini kerana aura invisible sword tu adalah datang dari semua Arah dan dilancarkan dengan serentak dengan Pedang ilusi yg datang dari hdapan. KESAN HIKMAT NI TERHDAP PIHAK LAWAN. ialah..hikmat ini akan melupuskan kuasa pihak lawan sama sekali dan akan meyerap semua kebolehan megnetik yg org tu ada. Lepas tu orang tu akan terkesan dengan sifat tangisan yang terkandung dlm pedang tu...masa tu adalah sgt kritikal. Sebab minda org tu akan di pengaruhi dan Bayang Juara Tempur Malaikat Maut.


Last edited by Fendi Asura on Thu Dec 04, 2008 11:54 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 8:23 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU: Wira Tempur Fahim

NAMA HIKMAT:
1-TINJU MAUT DEWA DEWI GERGASI
2-TETAKAN DEWA DEWI GERGASI.


ASAL USUL
td masa aku ngah betapa dlm mimpi..
aku tepikirkn tok laut dan jerung gergasi..
justeru itu,aku telah mencipta 2 jurus serangan yg mengandungi intipati hikmat dewa dewi infiniti milik tok laut n tinju maut jerung gergasi..

KEGUNAAN
HIKMAT 1-hikmat ni menyerupai tinju maut pendekar laut..masa aku lancarkn tinju nie,juara tempur dewa dewi infiniti n jerung gergasi kuar..belang tarung jerung gergasi n infiniti kuar kuar kat muka aku..kekuatan dia lebih kurang tinju maut pendekar laut..nanti aku test ngan sapa2 yg da terer guna tinju maut pendekar laut..tinju ni dicipta khas utk menandingi tinju maut pendekar laut..
HIKMAT 2-gaya parang nie dicipta khas utk menangani hikmat parang neraka milik dewa parang..apabila aku lancarkan hikmat nie,seperti td,belang tarung infiniti n jerung gergasi kuar kat muka aku..juara tempur dewa dewi infiniti n jerung gergasi kuar gk..cuma kali nie ia adalah tetakan yg mengancam..aku pun telah ciptakan parang aku sendiri yg aku gelakan parang jerung perak..

ni adalah hikmat yg pertama aku cipta..moga dpt tunjuk ajar dr fendi asura n demon feisha..
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 8:31 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU: Wira Tempur Fahim

NAMA HIKMAT
1- TIDAK MENYESAL MENUMBUK LECTRUR
2- TUMBUKAN KE JALAN BENAR
3- TENDANGAN MAUT DEWA BADAI


ASAL USUL DAN EFFECT
td masa aku sdg memikirkn nasib hidupku,aku tlh mencipta beberapa jurus baru pecahan dr tinju maut dewa dewi gergasi aku..hikmat nie aku rasa seswai utk digunakan dlm realiti..

1-tidak menyesal menumbuk lecturer..
tinju nie aku cipta coz aku xpuas ati ngan lecturer aku..ada ke dia bg aku markah ckit utk asgnment yg 2 minggu aku wat..dia xtau betapa penat lelah aku wat..walaupun tumbukan nie agak kejam tp aku rasa ianye bebaloi utk dia..
kesan selepas kena tinju nie ialah lecturer aku trus naikkan markah aku..bagus..rasa insaf dia muncul..
pre requisite utk blaja tinju nie ialah kena dpt asgnment dl n da usaha wat ngan tebaik..pas2 lect kte bg markah rendah..
so anda layak guna hikmat nie..tinju nie xleh bwk maut,cuma bg lect kte kesal ngan tindakan dia sbb bg markah rendah jer..

2-tumbukan kejalan benar..
tumbukan nie aku cipta utk kwn2 aku yg byk komplain pasal diri aku..pasal aku nyanyi ar,mcm2 ar..
tumbukan nie xleh membawa maut tp bole membawa kebaikan..
selepas terkena tumbukan nie,org tu akan pengsan 2 jam..pas org tu tesedar dr pengsan,dia akan insaf..dia xkan komplain da pasal dr kte n akan trima baik buruk kte..
(kalu nk wat kat awek yg kuat bebel pun ok gk)

3-tendangan maut dewa badai..

tendangan nie aku cipta sbb kasih aku terhadap sri layang..crite dia camni..ar tu kwn aku tido kat katil sri layang pas2 dia tercirit dlm suar..yg lebih malang plak,sisa cirit dia tu terkena tilam sri layang..
utk lancarkan tendangan ni,kte kena ada sifat marah n kecian sbb dia kwn kte walaupun agak xptt apa yg dia wat tu..
effect lepas kena tendangan nie,dia xmati..dia xjuga pengsan tp dia mrasa pedih di ponggong n trus g blk ari utk sambung kisah wak2 tido dia..pas2 tanpa ssh2 nk suh,dia ambik cadar n tilam yg dia wat onar tu utk dibasuh..
aku cuba cipta serangan lbh kejam utk dia tp xsampai ati sbb dia kwn..

amacam fendi asura ngan hikmat bru aku..
aku cipta hikmat nie sbb ko nk hikmat yg blh dibuat utk realiti gk kan..so,as a seniur,plz komen utk ur jr nie..harap2 hikmat yg aku cipta nie dapat memberi keseimbangan dlm ekosistem kte..
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Sep 11, 2008 8:36 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU: Fyzue

NAMA HIKMAT
JEJAK LANGKAH 5 PETALA

ASAL USUL
Hikmat yang aku cipta ni jg sesuai utk kegunaan harian.
hikmat ni tercipta bila aku g melawat umah mmber aku yg duk kat tingkat 5 umah flat
tanpa kemudahan lif. tiada sebarang Kuasa Putaran Magnetik diperlukan.

CARA MELANCARKAN HIKMAT
1-merenung tangga hingga lokasi yg nak dituju (cam aku f 5)
2-dengan sepenuh tenaga berlari ketangga sambil melompat 3,4 ank tangga.
3-lakukan dgn bhati2,sbrg keraguan yg timbul dlm hati mengundang padah.
4-lakukan berkali2 hingga sampai ketingkat yg dihajati.

jika hikmat ini digunakan bersama Kuasa Putaran Magnetik, sekali kaki mlangkah anda akan sampai ke Bulan.
Kay, slmat mcuba!!


Last edited by Fendi Asura on Thu Dec 04, 2008 2:32 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:05 pm

[quote="Fendi Asura"]
THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Urahara Kisuke


NAMA HIKMAT: Parang Sial Asura

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
tiada

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
Bila Parang Sial milik Tornado guna Hikmat Asura


CARA MELANCARKAN HIKMAT:
Kene gune Parang Sial Tornado la ha...

KEGUNAAN :
Mengganggu Jurus Pihak Lawan...Kn kalau kena spi tkeluar najis n kuar pokok2 ha...:affraid:

SPECIAL EFFECT:
:arrow:


Last edited by Fendi Asura on Thu Dec 04, 2008 12:13 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:12 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Demon Zuten
NAMA HIKMAT: TINJU MAUT PEMUSNAH KERAMAT

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
Tinju ini terbahagi kepada 2 peringkat atau 2 cara serangan yang berbeza iaitu :
-Tinju Maut Pemusnah Keramat tahap supersonik
-Tinju Maut Pemusnah Keramat tahap tumbukan padu


bezanya ialah melancarkan secara pantas atau secara padu sahaja.Tahap kekuatanya bergantung kepada kuasa pengguna dan semangat tinjunya.Paling mengancam apabila digunakan dengan Kuasa Tahap Kesempurnaan Terakhir.
Buat masa ini.Hikmat Asura masih belum dapat menyekat secara terus tinju ini.Hanya Kitaran Sang Hitam atau Kitaran Ke-6 yang asli saja dipercayai mampu menyekat tinju ini.Tapi semua itu masih andaian.Belum terbukti keberkesananya lagi.

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
Hikmat ini dicipta oleh Paichow.Tapi baginda tidak lagi menggunakan hikmat ini kerana baginya hanya Tinju Maut Pendekar Laut saja yang sesuai dipraktikkan.Jadi intipati hikmat ini mula dilupakan dan hanya diketahui Paichow seorang saja.Pada masa yang sama,Pai Zhuwen telah mendapatkan data-data mengenai tinju ini di Komputer Mahkota.

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
Hikmat ini menyamai kehebatan Tinju Maut Pendekar Laut.Tetapi dalam intipatinya terdapat semangat Paichow.Hanya ini yang membezakan Tinju Maut Pendekar Laut dengan Tinju Maut Pemusnah Keramat.

KEGUNAAN :
tidak diketahui

SPECIAL EFFECT:
Tinju Maut Pemusnah Keramat mampu mematahkan Tetakan Penghapus Dewa milik Jerung Raksasa dengan mudah.Selain itu,tumbukan & kuasa yang padu dan tinggi merupakan sesuatu yang sukar untuk ditahan apatah lagi dipatahkan.Ianya sesuai digunakan apabila bertarung dengan jaguh yang lebih handal atau mempunyai kuasa yang lebih tinggi.
***Setakat ini,hanya jaguh-jaguh berdarah Kerabat Diraja Pai saja yang diLAYAKkan mempelajari hikmat ini.[/quote]
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:18 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : Demon Zuten

NAMA HIKMAT:
HIKMAT MEMUSNAH DUNIA BERSAMA PENDEKAR LAUT

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
Hikmat ini terbahagi kepada dua peringkat iaitu :
-Peringkat Pemusnahan Biasa
-Peringkat Pemusnahan Optimum


ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
Hikmat ini 100% ciptaan Zuten.Namanya diambil sempena nama jaguh handalan pada masa lepas iaitu Pendekar Laut.

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
Bezanya ialah pemusnahan biasa dilancarkan pada kuasa yang dipraktikkan pada masa bertarung dan pemusnahan Optimum dilancarkan ketika kuasa berada pada tahap optimum.

Hikmat ini secara jelasnya ialah menggunakan tenaga milik penggunanya untuk mengeluarkan aura pemusnah yang merebak ke seluruh tempat tidak kiralah di mana jua.Kekuatan hikmat ini bergantung kepada kekuatan penggunanya.

Apabila dilancarkan berasa Kuasa Tahap Kesempurnaan,hanya jaguh yang memiliki kuasa 1 Juta HP saja yang mampu menyekat serangan ini.

KEGUNAAN :
serangan pemusnah
SPECIAL EFFECT:
hanya diketahui bila hikmat ni dilancarkan
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:22 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : FENDI ASURA
NAMA HIKMAT: Aura infiniti Pedang Neraka Kegelapan

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT: (jika ada)
tiada, sebab hikmat ni sendiri merupakan hikmat pecahan bagi Kitaran Ke-8: Kitaran Syurga dan Neraka

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
lepas balik dari pertapaan di sempadan syurga dan neraka, aku pun cuba mengungkai kan 7 hikmat gahib yang aku perolehi daripada kitaran kE-8. Masa tu, aku sedang bersiar2 di hujung cakerawala dan mendapati hidup ni terlalu kosong dan sunyi...barulah aku mengerti bahawa musuh utama dalam diri kita ialah kegalapan dan kesunyian..masa tu aku rasa dunia ni tidak bererti dan aku langsung tengelam dalam kegelapan. Saat aku hampir jatuh, tiba2 aku mendapat inspirasi untuk terus hidup...iaitu untuk jadi hebat dan sempurana kita perlu menerima apa juga kegelapan dan kekosongan dalam hidup ini..akhirnya, aku pun bangun dan menjerit sekuat hati sambil melancarkan hikmat cakerawala kegelapan...masa tu, perasaan untuk terus hidup dan perasaan sempurna tanpa di pengaruhi perasaan menyebabkan aku benar2 terjaga dan aku akhirnya mengabungkan hikmat cakerawala kegelapan dengan perasaan sempurna tu..maka terciptalah dan terungkailah pecahan pertama hikmat asura kitaran ke-8 aku ni

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
kumpulkan aura negetif dan kegelapan di sekitar kita, kemudian pendamkan dan mampatkan kuasa tersebut dalam hati dan gabungkan dengan unsur megnetik dalam badan kita. Biarkan aura negatif tu menguasai diri kita, sehinggakan kita rasa sangat sunyi, sangat gelap...masa tu cuba bertahan untuk capai kuasa maksimum..bila terasa tekanan da meningkat.Jerit sekuat hati sambil lancarkan hikmat Cakerawala Kegelapan...kemudian lepaskan aura negatif dan kegelapan yang sudah bersebati tu dengan sekaligus dan kawal point kehausan kuasa dalam jantung anda..kalau tidak serangan ni akan habis mcm tu saja dan nyawa anda mungkin akan melayang.

KEGUNAAN :
untuk menghapuskan perasaan sunyi dan kekosongan dan tidak lain dan tidak bukan ialah untuk bertarung tanpa di pengaruhi apa2 perasaaan

SPECIAL EFFECT:
hikmat ni sangat unik, masa aku lancarkan hikmat ni...keadaan persekitaran akan berubah seolah2 menjadi neraka yg sangat gelap...dan bila aku lancarkan kuasa ni..beribu2 aura pedang akan memancar secara berterusan tanpa titik putus dari seluruh jasad aku..masa tu badan asal aku tidak kelihatan lagi..apa yang kelihatan ialah Ruang hitam (cakerawala kegelapan) yang berpusar dengan pesat sekali sambil menghujani Pedang Neraka Kegelapan yang tidak putus2...dan masa ni, memang tiada benda dapat menghampiri aku. walau benda sekecil kuman pun akan terhiris sebanyak jutaan kali kalau terkena hikmat ni...dan Aura infiniti Pedang Neraka Kegelapan ni cuma akan terhenti apabila semua benda dalam kawasan seluas lingkungan tiga juta persegi telah musnah dan tenggelam dalam ruang kegelapan.

***tp korang jangan risau, jika pertarungan tercetus di bumi, aku dah ada cara untuk meminimumpak effek dia. Aku ada cara tersendiri.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:28 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : PAI ZHUAN/ IMORTAL LUCIFIER

NAMA HIKMAT:
Dark Supremecy Elemental

Soul Rejuvenation

Affects: all friendly target in an area around one friendly target
Range: 30 meters
Duration: instant
Kuasa yang sama fungsi dengan Rawatan Penyatupaduan Sel2 cuma bezanya, orang yg execute hikmat ni mampu heal dirinya sendiri atau org2 disekelilingnya dalam lingungan 30 meter. Berupaya heal kecederaan dengan cepat tapi kadar interuption yang tinggi ketika menghadapi serangan beramai-ramai

One With Elemental
Affects: self
Duration: 60 seconds
Costs: 60 Chi 60 HP
Inflicts High Defense Rating
Inflicts High Resistance for Physical, Fire, Ice, Poison and Lightning
Faster Chi Regeneration
Immune All Effect
Hikmat ni meningkatkan daya pertahanan serta ketahanan terhadap kerosakan Element dari pihak lawan. Hikmat ni juga membantu mempercepatkan pemulihan kuasa dalaman yang dah digunakan semasa bertempur.

Starry Soul Absorber
Affects: one friendly target
Range: 30 meters
Duration: 96 seconds
Drains 50% of total attack damage to life.
Hikmat ini gunanya adalah menyerap setiap 50% kerosakan terhadap musuh kepada pemulihan kecederaan. Apabila serangan terkena pihak lawan, ia akan mencuri 50% dari kuasa kerosakan yg terkena pada pihak lawan dan dialihkan kepada pemulihan kecederaan.

Stronghold Of Swords
Affects: self
Duration: 96 seconds
Reflects 40% damage done by opponent.
Hikmat ini gunanya adalah utk memantulkan 40% kerosakan yang dilakukan oleh pihak musuh terhadap pengguna hikmat kembali kepada si penyerang. Jadi apabila si penyerang menyerang si pengguna hikmat, si penyerang tersebut akan cedera akibat pantulan 40% kerosakan yg dilakukannya
keatas dirinya kembali


Meteoric Trigram Breaker
Affects: one enemy target
Range: 20 meters
Duration: 24 seconds
Inflicts Damage to Physical, Fire and Lightning ResistanceInflicts Damage to Defense Rating
Gunanya hikmat ni adalah utk memusnahkan/menurunkan daya ketahanan pihak lawan dalam jangkamasa tertentu terhadap kerosakan elemen fizikal, petir dan api. Juga berfungsi utk melemahkan hikmat kebal lawan.

Speeding Canon Impounder
Affects: all enemy characters in an area around self
Range: 50 meters
Duration: 6 seconds
Inflicts Physical and Lightning Damage
Inflicts Slow, Stun
Inflicts penalty to Physical and Lightning Resistance
inflicts penalty to Attack Rating
Hikmat tinju ini dilancarkan secara berturut2, padu dan pantas. Amat berkuasa ketika berhadapan dengan lawan yang ramai. Melemahkan lawan dengan kerosakan fizikal dan petir/elektrik serta memiliki kesan serangan perlahan dan pening yg menbuatkan lawan sukar melancarkan serangan

Fire And Ice Divine
Affects: all enemy characters in an area around self
Range: 50 meters
Duration: 6 seconds
Inflicts Fire and Ice/Cold Damage
Inflicts Confusion, Entangled
Inflicts penalty to Fire and Ice/Cold Resistance
inflicts penalty to Defense Rating
Lebih kurang sama mcm hikmat Speeding Canon Impounder cuma beza kerosakan dari element api dan ais. menggunakan kesan serangan keliru dan belitan. berkuasa menentang pihak lawan yang ramai

Deathly Elemental Strike
Affects: one enemy targetRange: 30 meter
Duration: 18 seconds
Inflicts Fire, Physical, Ice & Lightning Damage
Inflicts Fire, Physical, Ice & Lightning Constant Damage
Inflicts Chi Damage & Chi Break Immunity
Inflicts Force Damage and Critical Power
Selepas melemahkan kuasa kebal dan pertahanan musuh, Hikmat ni digunakan utk menghasilkan kerosakan yang tinggi terhadap pihak lawan. Kerosakan elemen yang tinggi dalam serangan ini mampu melemahkan pihak musuh dengan cepat namun durasi yang lama serta jangka masa cool down
yg agak sederhana sebelum berupaya melancarkan serangan yg sama utk kali yang kedua.
[/quote]
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:38 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : MAHARAJA ANTEN

NAMA HIKMAT:
Tinju Maut Kejora Kitaran Asura

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
Peringkat ketiga Hikmat Asura

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
Ketika tengah berlatih ngan Unicorn Biru di Planet Kejora

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
Lancarkan Hikmat Kitaran Semula Asura ke tahap tertinngi dan baru lah di kaitkan dengan Hikmat Kejora...

KEGUNAAN :
Semasa membuat gabungan kuasa ngan Unicorn Biru..

SPECIAL EFFECT:
n/a
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:42 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : WUNAN LIONHEART

NAMA HIKMAT:
Wunan Mega Billion Trillion Milliard Super mega Destruction Punch!!

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
n/a

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
n/a

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
n/a

KEGUNAAN :
Tinju ni khas untuk memusnahkan kawasan geografi yang besar seperti Empayar Blue Dream, Kota Pertama pendekar laut dan Bulan

SPECIAL EFFECT:
- memiliki 50x ganda kekuatan pembinasa Juara tempur pemusnah.
- mampu membunuh sebarang kehidupan dalam lingkungan 1000 km persegi.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:50 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : PAICHOW

NAMA HIKMAT:
Hikmat Pemusnahan Paichow

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
ada 7 peringkat. ia mlibat kan tenaga dalaman. stiap 1 peringkat akan t'cetus tenaga dalaman yg b'ganda2 kehebatan nye. jika aku skrg b'kuasa 25 pl, apabila aku m'aktif kan p1 hikmat ini, aku mampu mnumpaskan seorg jaguh bkuasa 50pl. sume pringkat ini dpt d kuasai bila2 masa tp utk m'aktif kan nya mmerlukan pl yg cukup.
p1: hy bleh d aktif kan apabila bkuasa 25pl
p2
: 50pl
p3: 75pl
p4: 80pl
p5: 90pl
p6: 95pl
p7: 99pl

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
stlah aku pulang ke alam baka, roh aku x dtrime langit, so aku m'rayau2 ..stlah b'ribu2 tahun, aku pun bjaya mcipta bbrapa hikmat & serangan mengancam..
CARA MELANCARKAN HIKMAT:
n/a
KEGUNAAN :
hikmat ini bfungsi sperti boost tenaga. p7 adalah plg m'bahaya kan d mana jika d aktif kan thp kkuasaan nye adalah setanding dgn Sang Asura jantung 2x & PL 1juta hp. tp ia x m'haus kan tenaga cuma jika kerap d aktif kan akan mnyebab kan jantung xmampu mnampung kuasa nya. so elok lah pkai 2jantung klu nk selamat.

SPECIAL EFFECT:
n/a
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 12:56 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : PAICHOW

NAMA HIKMAT:
Tendangan Penakluk Paichow

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
ada 9 gaya:
1. Penakluk Menghancurkan Bumi
2. Penakluk Memusnahkan Angkasa
3. Penakluk Meruntuhkan Gunung
4. Penakluk Menggoncang Lautan
5. Penakluk Mencabut Nyawa
6. Penakluk Menggerudi Tengkorak
7. Penakluk Menghapuskan Dewa
8. Penakluk Menawan Syaitan
9. Penakluk Pemusnahan Infiniti


ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
stlah aku pulang ke alam baka, roh aku x dtrime langit, so aku m'rayau2 ..stlah b'ribu2 tahun, aku pun bjaya mcipta bbrapa hikmat & serangan mengancam..

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
setiap gaya ni x perlu la aku citer caner korg leh pk sdiri la klu korg ni b'pkiran Wira Tempur.

KEGUNAAN :
n/a

SPECIAL EFFECT:
Penakluk Pemusnahan Infiniti. bukan lah serangan yg korg bleh anggap remeh. Apabila aku mlancarkan serangan ini, b'juta2 tendangan akan d lepaskan dlm mase xsmpai 1saat, ia seperti mengepung musuh d tgh2 mnunggu utk d lumat kan. jika lwn ialah ramai2, aku d tgh2 akan m'hasil kan seranga seperti puting beliung, ribut taufan d mana setiap org d sekeliling akan t'kena sepakan2 aku yg amat jitu & padat..

***sekian utk skrg..b'sedia kah korg mnyambut serangan2 aku ini? ..[/color][/color] :evil:
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 1:00 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : WUNAN LIONHEART

NAMA HIKMAT:
HIKMAT ANTI ASURA

KONSEP HIKMAT:
konsep hikmat aku ialah mengubah B kepada A. Hikmat asura hanya mampu mengubah A kepada B. tetapi Hikmat aku mampu mengubah B kepada A semula.

KEGUNAAN :
Hikmat ni boleh membatalkan sebarang hikmat yang dilancarkan dengan hikmat asura.

SPESEPEKASI HIKMAT:

Kategori: Pelbagai
kekuatan serangan : unknown
kekuatan Pertahanan: unknown
Kesan sampingan ; takde
jarak serangan: bergantung kepada serangan lawan.
Masa pelancaran: ikut suke ati, rasa2 ok lancarkan aje la.
Durasi: Sehingga hikmat lawan terbatal.[/quote]
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 1:08 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : PAICHOW

NAMA HIKMAT:
Hikmat Anti-Pemusnahan Atom

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT:
ini lah kandungan2 initipati2 hikmat ku:

Type 1:Perisai Pembahagian Atom
jurus2 nya:
1. Perisai Pasir Jerlus
2. Perisai Api Nirmala
3. Perisai 7 Lautan
4. Perisai Petir Tunggal
5. Perisai Guruh Mengaum
6. Perisai Badan Titanium
7. Perisai Ais Tidak Terbatas
8. Perisai Muktamad Lautan Kegelapan

Type 2:Serangan Pembahagian Atom
Jurus2 nya:
1. Tikaman Pasir Gurun Beracun
2. Tetakan Api Neraka Menutupi Angkasa
3. Tinju Pemusnah Tsunami
4. Tendangan Kilat 1juta Volt
5. Tendangan Kembar Guruh Berdentum
6. Tetakan Penghancur Titanium
7. Aura Kegelapan Menelan Dunia

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
aku tlah bjaya mcipta hikmat baru.. Fendi, bsedia lah mnerima hikmat ku yg amat unik ini. pasti mampu mnandingi Hikmat Asura yg d kata kan amat hebat 2..setelah mngembara d bumi yg permai ini, d setiap pelusuk tmpat..d hutan rimba, d lautan, d gunung ganang, pdg pasir dll..akhir nya aku telah mmahami apa itu kaitan ant unsur2 alam dgn unsur tubuh bdn ku. aku btapa utk m'aplikasi kan pmhaman aku itu dgn keupayaan aku. akhir nya aky bjaya m'asimilasi kan unsur2 ini dgn kuasa putaran medan magnetik aku.

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
unsur2 bdn ku bleh b'ubah kpd unsur2 alam. zarah2 dlm bdn ku bleh b'ubah, tp stil bleh kmbali kpd bentuk asal.

KEGUNAAN :
n/a

SPECIAL EFFECT:
n/a



***rasailah kehebatan Hikmat ku ini. sapa berani sambut? ..
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 1:12 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : FENDI ASURA

NAMA HIKMAT:
HIKMAT KITARAN NERAKA ASURA/KITARAN KE7 : KITARAN DOSA DAN PAHALATRANSKRIPSI PURBA BERBENTUK KALIGRAFI (CEBISAN KITAB FALSAFAH NERAKA AKU-CHAPTER 7)inilah dia salah satu mukasurat KITAB FALSAFAH NERAKA AKU. hikmat ni aku da explain dulu di awal perbincangan ni, ni penjelasan lebih lanjut dia secara gambarajah


penjelasan
I hingga III ialah HIKMAT ASURA KITARAN KE7 : KITARAN DOSA DAN PAHALA
I = pecahan 1 KITARAN KE-7: Pedang Tangisan Darah
II =pecahan 3 KITARAN KE-7: Hikmat Tangan Tanpa Dosa/invincible hand/tangan dewa
III = pecahan 2 KITARAN KE-7: Tinju Kesedaran Infiniti

IV hingga VI ialah edisi khas hikmat asura aku yg juga dah di jelaskan dlm ruangan ni,rujuk data yg lepas ok.
IV = AURA PEDANG API DOSA DAN NERAKA KEGELAPAN
V = HIKMAT BERSEBATI DENGAN IBLIS ASURA
VI = HIKMAT HALIMUNAN ASURA ANGKASA INFINITI

lepas ni aku akan explain dengan lebih mendalam, em nampaknya penjelasan hikmat aku da semakin detail dan mendalam..harap korang dapat menghayati unsur2 di dalamnya!
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 1:22 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : APEXPRIME

NAMA HIKMAT:
GODSLAYER(GS) technique @ Hikmat Pemusnah Dewa

My Most powerful fighting Style : GODSLAYER(GS) technique @ Hikmat Pemusnah Dewa. This fighting style litterally destroys the enemy on a molecular level

OFFENSIVE PART: ( From Weakest To strongest)
1. GS Eyes - Merely Looking at the enemy Will destroy them
2. GS Scream - Powerful scream that destroys anything in its path
3. GS Punch & kicks - Shatters the enemy on a sub molecular level I.e stupidly painful
4. GS Blade - A Blade that will cut and kill even god
5. GS THE END - The universe Blows Up! do I need to say more?

DEFENSIVE PART:
1. Godly Aura - HIKMAT KEBAL
2. Molecular break - enables the warrior to break his own molecular structure and reconstitute his body in another location.
3. Brain Tickle - Stimulates the part of the brain that sends signals to the body as if the body is being tickled all over and it cannot be resisted
4.SPHERE OF GOD - Maximum KEBAL-NESS
5. SHattering Dust - turns the warrior into dust particles. He cannot be hurt in this form but in turn cannot attack either. Normally used to escape.

Note: Technique can only be passed down from Master to student only. Any attempt to Master The technique Using Hikmat Asura or any other copying technique will result in:

EFFECT:
Males:
1.His Private organ and eyes will explode - no healing is possible
2.His left hand will continuously slap his face without control forever

Females:
1. Breast will explode - healing not possible
2.Private part will seal itself
3.Nose will continue to run forever even after death.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 1:29 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : WUNAN LIONHEART

NAMA HIKMAT:
HIKMAT MENGGONCANGKAN DUNIA

SPESEFIKASI HIKMAT
Jarak Serangan: 0-1000 meter.
Kemusnahan : 0%
Pertahanan: 0%
Keberkesanan: 100%

SEJARAH
Hikmat ini hampir serupa dengan hikmat dari Hikmat milik Kerabat Diraja Pai iaitu Hikmat Pukau Sakti.
Nama Hikmat menggoncangkan Dunia diambil sempena pepatah lama sebuah bangsa yang Wujud 500 000 tahun lalu yang mengatakan "Tangan yang membuai anak boleh menggoncangkan dunia."

KESAN HIKMAT KEATAS MUSUH
Musuh akan berasa ngantuk lalu tertidur. pada masa ini musuh tak bleh buat apa2 selain terperangkap didalm mimpi yang indah,, muaha!ha!ha!ha!
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   Thu Dec 04, 2008 1:35 pm

THE FOUNDER OF NEW JUTSU : FENDI ASURA

NAMA HIKMAT:
Kitaran Kesesatan dan Kegelapan Abadi

PECAHAN HIKMAT/PERINGKAT: (jika ada)

tiada pecahan keran hikmat ni merupakan basic untuk menguasai 7 hikmat taksub pemusnah iblis infiniti asura yang terkandung dalam Kitab Falsafah neraka aliran sesat asura.

ASAL/USUL MCM MANA TERCIPTA:
sewaktu di teras bumi, aku tidak tahu, berapa lama aku menjunam masuk ke dalam teras bumi yang panas membara, sehinggakan aku berada benar-benar di teras bumi, suatu tempat yang penuh dengan lahar gunug berapi dan kegelapan yang infiniti...masa ni, aku cuba menghayati erti sebenar kegelapan dan tapi suasana yang kabut ni menyebabkan aku kebuntuan idea, lalu aku pun melancarkan HIKMAT KETENTRAMAN DAN KETENANGAN ABADI, masa tu aku cukup tenang dan berjaya menghayati kegelapan dengan sempurna...siapa sangka, pucuk di cita ulam mendatang..setelah menghayati kegelapan tu, akhirnya dlm kegelapan teras bumi tu aku tersempak dengan satu benda, benda yang sudah lama bersebati dengan kegelapan..iaitu KITAB FALSAFAH NERAKA ALIRAN SESAT ASURA! aku pun membuka kitab tersebut dan mendapati tentang 7 hikmat taksub pemusnah iblis infiniti asura...akhirnya aku pun menghayati segala perkara dalam buku tu, dan kunci kepada kejayaan ni ialah kerana aku telah berjaya menggabungkan HIKMAT KETENTERAMAN DAN KETENANGAN ABADI dengan unsur kegelapan menggunakan pengghayatan tahap tinggi..lalu terciptalah asas 7 hikmat taksub pemusnah iblis infiniti asura ini

CARA MELANCARKAN HIKMAT:
Pertama sekali, tingkatkan kuasa serangan ke tahap kesempurnaan..sebab kalau jaguh gagal mencapai tahap kesempurnaan, maka hikmat ni akan makan diri dan jaguh tersebut mungkin akan menemui ajal. Lepas meningkatkan kuasa, rapatka kadua belah tangan dan serap semua kegelapan yg ada di persekitaran dan gabungkan ke dalam diri..lepas tu..jerit sekuat hati sambil melancarkan KUASA KETENTRAMAN DAN KETENANGAN ABADI, bila aura dari KETENTRAMAN DAN KETENANGAN ABADI tu da meletup keluar, cuba tarik balik kuasa tu dan gabungkan dengan kegelapan yang da bersebati dalam diri anda. Lepas tu, ni level yang penting. Tingkatkan kuasa ke tahap 999 Petala langit dengan kadar kesempurnaan..kawal 7 titik aura pada organ utama dan bila tekanan da meningkat..lepaskan serta merta tanpa sebarang perasaaan...akalu bole mesti bengis timelancarkan hikmat ni..maka terhasilah kuasaKESESATAN DAN KEGELAPAN ABADI!!!!
p/s kuasa ni akan lebih dasyat jika di gabungkan dengan Juara Tempur Iblis/ Ifrit asura..

KEGUNAAN :
-Untuk menyekat dan membuntukan pihak lawan, kiranya pihak lawan akan 100% mati akal dan hilang idea atau terasa seolah-olah hilang identiti dan tengelam dalam kegelapan infiniti.
-Sebagai asas untuk menguasai 7 hikmat taksub pemusnah iblis infiniti asura

SPECIAL EFFECT:
semasa hikmat di lancarkan, suasana persekitaran akan menjadi gelap secara tiba2, ini di sebabkan aura yang terhasil dari serangan mempengaruhi graviti alam semesta di mana bulan akan bergerak songsang dan menegak 90 darjah dengan kelajuan 6000 juta km/j dan terhenti seraca tiba2 bila terselisih dengan matahari, ini menyebabkan keadaan menjadi gelap dan berlakunya gerhana sial. Masatu kuasa serangan adalah bergganda bergantung kepada kadar Brightness and contrass gerhana..semasa serangan lak, mangsa akan berasa secara automatik sesat dan mati akal..seolah2 beliau tidak wujud di dunia ni...dan masa bagaikan terhenti...hanya jaguh yang melancarkan hikmat ni mampu menghayati kegelapan tersebut dan terlepas dari malapetaka, masa tu sangat genting buat mangsa. sebab jaguh sepastiny akan mengambil masa yang ada untuk melancarkan hikmat berbisa atau serangan terulung untuk membereskan mangsa.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL   

Back to top Go down
 
Hikmat-Hikmat Ciptaan Para Wira Tempur WTL
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wiratunggallegacy :: Administration Area :: WTL Hall of Fame-
Jump to: